Followers

15 March 2013

Hollaaaaa...... saya kembali!!!!!

Assalamualaikum kepada semua kawan-kawan yg singgah.

Ampun dan maaf saya pinta dari hujung rambut sampai hujung kaki kerana menyepikan diri buat seketika. Terdapat beberapa perkara yang tidak dapat saya elakkan berlaku kebelakangan ini tapi jangan bimbang dan risau, saya akan kembali menulis tentang TYL, MAC dan beberapa cerpen dan novel lain, mungkin... hehehehehe... doakan saya yer kawan-kawan semua.....

Segala komen dan teguran dari kawan-kawan pembaca amatlah saya hargai dan saya dahulukan dengan ucapan terima kasih. Yang baik itu semuanya datang dari ALLAH dan yg buruk dan khilaf itu datangnya dari saya. Terima kasih sekali lagi kerana sudi menanti dan masih sudi mengikuti cerita di blog saya yang tak seberapa ini. Sayang semua ya!!!!!

2 comments: